چند لحظه شناخت

  • ۰
  • ۰

#معرفی_فیلم 

نام #فیلم : #بوی_خوش_زن

#Scent_of_a_Woman

کارگردان : #Martin_Brest

سال ساخت : 1992


داستان فیلم :  


فیلم در مورد یک دانشجوی کالج است ‌باشد که برای جبران هزینه تحصیل خود به دنبال کار می‌گردد و سرانجام شغل پرستاری آخر هفته از یک افسر نابینای ارتش آمریکا به نام سرهنگ فرانک اسلید با بازی آل پاچینو را به دست می‌آورد.


(گروه چند لحظه شناخت :  از شاهکارهای آل پاچینو  🌸)


دیالوگ فیلم :


🔹من همیشه میدونستم که راه درست تو هر کاری کدومه... بدون هیچ شکی میدونستم ولی هیچ وقت انتخابش نکردم میدونی چرا؟ چون انتخابش شدیدا سخت بود.


🔹تا حالا دماغت رو در خرمن موهای یک زن فرو کردی؟ دوست داری تا ابد همونجا بخوابی!


🔹 من نمی دونم سکوت چارلی امروز درست بود یا غلط. من یه قاضی نیستم. فقط اینو می دونم که اون حاضر نمیشه هیچ کسی رو بفروشه تا آیندش رو بخره. دوستان من،این چیزیه که ما بهش میگیم شجاعت.  این چیزیه که رهبران باید داشته باشند.



🔹‍ فرانک: فقط یه دلیل برام بیار که نخوام خودمو بکشم.

چارلی: من دوتا برات میارم. تا حالا ندیدم کسی به خوبیه تو تانگو برقصه و یا به خوبی تو فِراری برونه.

فرانک (باکمی غرور): از این به بعد هم نخواهی دید!



(گروه چند لحظه شناخت : خوشحال میشیم اگر تجربه های خودتون  از دیدن این فیلم یا هر فیلم دیگه ای رو با ما درمیون بزارید 🌸)



‏https://telegram.me/chandlahzeshenakht 🌱

  • ۹۷/۰۷/۲۶
  • مهدیه علایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی