چند لحظه شناخت

  • ۰
  • ۰

بهاره رهنما

بانو_بهاره_رهنما

عرض کنم خدمت عزیزان خودم که..

چند وقت قبل آخر یکی از کلاس های #سفر_قهرمان، دخترها پرسیدند که بهاره رهنما سفر قهرمانی می کند یا شو اف؟ 

فی البداهه گفتم عشق دوم پس از چهل سالگی البته که قهرمان می طلبد، ولی چون دغدغه اتان شده اجازه بدهید من فکر کنم و یادداشتی برای همه بنویسم 

و خدا بگویم چه کارتان نکند که به خودم آمدم شدم یکی از فالوورهای بانو و حاجی، در همه جا از کربلا تا کافه با موی بنفش و لاک آبی و پای شکسته و در حال دویدن و نماز خواندن و نذری دادن و ..وضعی ها

خلاصه باید بگویم که این که یک سلبریتی سعی کند با تاج و آرایش و عشق و ازدواج در چشم بماند بخشی از عادت ناسالم شغلی اش است که همه جای دنیا هم هست، در چشم نبودن به معنای عدم است برای یک سلبریتی

و در مورد سفر قهرمانی بانو باید بگویم ایشان جنگجوی فعالی هستند که یک تنه به جنگ میانسالی و طرد و تنهایی و ..رفته اند و اتفاقا موفق هم بوده اند 

زیبا و و جوان ترند و فعال تر ولی دیگر وقت حرکت به سمت حامی است و حمایت از خودشان و جهان البته از دید تئوری سفر قهرمان

اما آنچه مرا سخت تکان داد کامنت های زیر عکس های ایشان بود مثلا:

 پیرزن خجالت بکش 

ماها ثابت کرده ایم بخیل #شادی هستیم عکس یک پیرزن و پیرمرد نود ساله خارجی را می گذاریم و می گوییم این یعنی عشق و بعد زیر عکس یک زن چهل و اندی می نویسیم پیرزن تو حاجی را خام کردی

کامنت هایی هم بود چرا لاک زدی نذری هم می دی

و جالبتر

لطفا به جهالت نخندید

به دایرکت بیایید یک دعانویس خوب می شناسم بخت شما را مثل بخت بهاره جان باز می کند

فکر می کنم این کلی هم درامد کسب کرده

یا چرا این کوتوله است شوهرش بلنده

خوب واقعا انتظار دارید که من چه مطلبی راجع به #سلبریتی بنویسم که این طرفدارانش هستنند و آن عطش سیری ناپذیر خودش در کامنت گرفتن از این ها

جز آن که دوره سفر قهرمانی ببیند.

 مسلم است که روزهای سختی را گذرانده و به چشمه عشق رسیده است و خنکای عشق گوارای وجودش و برای حفظش هم تلاش می کند  ولی در تئوری سفر قهرمانی می گویند" گاهی مکث کن و مطمئن شو، زیاد تلاش نکنی" چون هر چیزی در حد نهایت به ضدش بر می گردد شاید بانو خیلی تلاش می کنند اعجاز عشق را به ما نشان دهند و خوب ظرف کاربرها هم که..

اینستاگرام جای مفیدی است

جایی که کیت فرزندان سالمش را و مگان عشقش را و هندی ها ماندالا ها و.. را نمایش می دهند و آدم های عادی صبحانه های سالم و نان و پنیر و عکس فامیل و جشن پنجاهمین سالگرد ازدواج

..

من همیشه شاگردانم راتشویق به استفاده از اینستا کرده ام و نشان دادن ریزترین و شادترین معناهای زندگی شان تا مکرر شود ولی نه با این فرهنگ ولی نه ایرانیزه و خودنمایانه 

دوستان و شاگردها و عزیزان دفعه بعد از من بخواهید راجع به سفر قهرمان دبی فورد..کوکو شانل ..زاها حدید ..آدر شیوا ..و بنویسم

فالوور خانم رهنما بودن خیلی کار سختی بود

شما را به پرودگار خیر و سعادت می سپارم

باشد که بی #نقاب خودمان باشیم

حتی در فضای مجازی

#شهره_قوی_روح


🌱 https://t.me/chandlahzeshenakht

  • ۹۷/۰۸/۱۱
  • مهدیه علایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی